poniedziałek, 29 lipca 2013

Rozdział 16

Wstałam około godziny 7:10 poszłam do łazienki ubrać się zrobić kreski elinerem i pomalować usta oraz rzęsy wybrałam ten zestaw  :

Zeszłam na śniadanie , chciałam zejść na nie z Justinem , lecz go nie było nie miałam pojęcia gdzie był z kim był .Poszłam na śniadanie zjadłam tosty i wypiłam sok pomarańczowy , wtem usłyszałam dźwięk mojego telefonu , przyszła mi wiadomość od nie znanego numeru brzmiałam tak : Chcesz jeszcze zobaczyć swojego chłoptasia ? To spotkajmy się tam gdzie zawsze się spotykasz z nim dobrze .Łzy leciały mi strumykami lecz nie pozwolę na to , żeby JuJu nie żył , wybiegłam z hotelu stała taksi , zawiózł mnie na to miejsce a tam stała Selena oraz Justin , ona trzymała broń w ręce , a wtem na plac dojechał Lil Twist i już z daleka krzyczał : Zostaw go dziwko on nic ci nie zrobił , przecież ty on niego odeszłaś pierwsza . Ona: Spierdalaj Lil on jest tylko mój , a jeśli do mnie nie wróci to go zabije . Ja: Zostaw go brzydła szmato , on cie już nie kocha zrozum to jesteś dla niego niczym . Lil : Victoria uciekaj z ona zaczyna strzelać . Wtem ja stanowczym krokiem biegłam ile sił w noga w stronę Lila , gdy dobiegłam chłopak przytulił mnie po przyjacielsku mocno ściskał za rękę , A ona do JuJu powiedziała : Widzisz ja cię nie zdradzałam tak jak ona na każdym kroku . On:Alee....Po czym Selena mu przerwała i rzekła: Prosiłam cię o odpowiedź nie . Po czym ściągałam plecak i wyciągnęłam z niego broń. Wtem Lil : Wow!? A skąd ty ją tak wgl masz ? Ja: Z torby Justina . On: Serio To spoko . Selena krzykła : Puść tą broń albo zginiecie wszyscy , walłam tą broń o ziemie nagle Selena upadła nikt nie wiedział co się stało , Lil wziął mnie za rękę i podszedł tam wraz ze mną , Odwiązałam Justina chłopak mnie podniusł po czym zaczął mnie całować , trzymając swoje ręce na moich pośladkach , nie mógł się od mnie odczepić , puścił mnie po 10 minutach , a gdy my się całowaliśmy Lil sprawdzał czy Selencia , żyje , dziewczyna była tylko nie przytomna , wiec Ja chwyciłam za telefon bo jako jedyna umiałam rozmawiać po hiszpańsku dziwne , ale zawsze spoko pogotowie było już 5 min gdyż staliśmy na tej samej ulicy co jest pogotowie  zabrali ją a ja , JuJu oraz Lil , mieliśmy się wieczorem wybrać na kolację do restauracji , Lil mieszkał w ty samym hotelu co my więc udał się razem z nami w jego stronę przez całą drogę gadaliśmy , aż doszliśmy do Hotelu przed nim stały już tłumy fanek oraz paparatzzich , Justin tyko do nich pomachał i coś tam powiedział , a  wtedy ja poszłam się umyć wziąć prysznic przebrać się i przygotować na kolację ja wybrałam ten zestaw : 
Lil ten : 

A za to Jutin ten :
Około godziny 20:30 wszyscy byli gotowi więc spotkaliśmy się obok recepcji i z tam tąnd ruszyliśmy w stronę restauracji , tam siedzieliśmy około 2,5 godziny miło spęndźliśmy czas , gadają o wszystkim co nas interesowało , po czym przeszliśmy się po dominikanie było pięknie jak zawsze , po jakiś 30 minutach doszliśmy do hotelu tam się roztaliśmy Lil poszedł w swoją stronę , a my w swoją poszłam do łazienki ubrać się w pidżame , umyć i zmyć makijaż , po mnie poszedł JuJu po 6 minutach wrócił czysty i pachnący , zapytałam się go czy mogę jego bluzę która , tak ślicznie pachniała ubrałam ją , położyłam się obok Justina ten przytulił mnie i pocałował i jeszcze przez jakieś 15 min gadaliśmy , potem zasnęliśmy nawet nie wiedzieliśmy kiedy .

4 komentarze:

  1. Mam skojarzenia xd :D Rozdział jak zawsze spoko :D Tęsknieeeee :((((( :*

    OdpowiedzUsuń
  2. hej z mam takie same skojarzenia <3 i z tego to wzięłam xd tęsknieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((( <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę że z tego wzięłaś , przypomina mi się namiot :D Czekam z niecierpliwością na Cb , mam plan : Co ty na to żeby resztę wakacji przespać w namiocie ? Ja sądzę że to dobry plan xd :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo to są bardzo , dobre wspomnienia , Tak zgadzam się na 100% na ten plan

    OdpowiedzUsuń