niedziela, 28 lipca 2013

Rozdział 15


Miejsce naprawdę piękne i bardzo nam się podobało . Justin powiedział : Ja tu zostaje nie wiem jak wy . uśmiechnął się i podszedł bliżej wodospadu , zrobił zdjęcie i wysłał swojej mamie oraz menadżerowi , a ja tacie i Kim . Kiedy już wracaliśmy ,już prawie byliśmy pod hotelem , gdy zobaczyłam Nicole , która podbiegła do nas przywitała i gadała z nami około 15 min i poszliśmy do hotelu przebrać się i coś zjeść , po czym wraz z Justinem wyszliśmy ja ubrałam to : 

Wstałam rano około godziny 9:30 , poszłam do łazienki aby się ubrać i umyć , wybrałam ten zestaw : 
Gdy wróciłam do pokoju Justin jeszcze spał i nie miał zamiaru jak narazie wstawać , lecz wstał gdy nagle zadzwonił jego telefon , chłopak po chwili stał na równych nogach gdy odebrał telefon nie odezwał się ani słowem , poszedł do łazienki przebrać się ,po 10 minutach wyszliśmy a wtedy JuJu powiedział : Wiesz ja nigdy tu jeszcze nie byłem , więc nie mogę ci niczego pokazać ale i tak pokaże. śmiał się i podszedł do jakiegoś mężczyzny i zapytał co tu jest ciekawego . Justin wrócił i powiedział : Że jest tu wiele ciekawych miejsc , ale dziś zwiedzimy tylko 2 .Ja: To powiesz jakie to są miejsca ? On: To jest niespodzianka . Po czym nagle chłopak gdzieś zadzwonił i wziął mnie za rękę i gdzieś zabrał szliśmy tam około 15 minut i dotarliśmy na miejscu czekała na nas łódka i nie wiedziałam o co chodzi a wtem ja rzekłam do Justina : Tomy będziemy pływać łódką ? On: Tak , ale gdzie to zobaczysz . Usiedliśmy do łódki po czym odpłynęliśmy chłopak mnie zachwycił , widokiem który zobaczyłam a wyglądał on tak : 


Że aż musiałam zrobić zdjęcie , i zrobiła 

Gadaliśmy przez cały czas , aż Justin zasnął , wstał , aż dotarliśmy na miejsce czyli wróciliśmy  stamtąd z kąt  wyruszyliśmy , potem wraz z JuJu poszliśmy coś zjeść , gdy zjedliśmy usiedliśmy na ławce i ja i on zastanawialiśmy gdzie teraz mamy się wybrać , a więc ja podeszłam do jednej z przechodni i zapytałam co jest ciekawego ona : bardzo wiele . ja : A dokładniej ? Ona: Są tu bardzo ładne wodospady . Ja: Dobrze a może mi pani powiedzieć gdzie się one dokładniej znajdują . Ona: To ja może pokaże , pójdę z panią. Ja: Dobrze , ale nie tylko mi pani go pokazać , ale też mojemu chłopakowi dobrze ? Ona : Tak . Rozmawialiśmy przez całą drogę ja ona i Justin , aż doszliśmy do tego miejsca : 
Po czym Justin podszedł bliżej i zaczął cykać różne zdjęcia mi sobie i tej kobiecie która miała na imię Arleta i miała 21 lat . Po jakiś 15 min byliśmy na molo , potem do hotelu tam coś zjedliśmy odświeżaliśmy się i poszliśmy na wieczorny spacer Justin ubrał to : 
Ato ja:
Wychodząc Justin złapał mnie za rękę i przytulił wziął na ręce i pocałował namiętnie , szliśmy i szliśmy potem gdy doszliśmy do takiego tarasu jakby widokowego zobaczyliśmy taki piękny widok , że od razu wyciągnęłam i cyknęłam fotkę która wyglądała tak : 
Chwile tam siedzieliśmy i nagle JuJu powiedział : Jakie jest twoje największe marzenie ? Ja: Całować się w deszczu a twoje ? On : Aby zaczęło lać . Jak Justin powiedział tak Bóg  nastąpił i zaczęło lać a my zaczęliśmy się całować i zapytaliśmy przechodniego czy nam zrobi zdjęcie zrobił i wyszło one tak : 
Cudne normalnie nie samowity widok wracaliśmy już do hotelu a było to trochę od tego widoku , a więc zmarzłam, przestało padać i mówię do JB : Ej zimno mi daj mi bluzę lub przytul. On: Trzymaj bluzę a wiec tak myślałem , że będzie burza kochana. Ja: Czyli ty sprawdzałeś pogodę ? On: Yes kochanie . Ja: Foch .On: Nie obrażaj się spełniło ci się twoje marzenie . Ja: No wiem skarbie kochany . Ubierając jego bluzę czułam zapach jego pięknych perfum .Wracając do hotelu , zachowywaliśmy się jak małe dzieciaki . Gdy doszliśmy do hotelu od nim stały tłumy paparazzi i Selena Gomez . Wtedy Justin Krzyczał : Dziwka , zazdrosna , prostytutka , suka . łapaczka serc . Ona: Teraz znalazłeś sobie kolejną naiwną laskę , która cie nie kocha tylko na kasę leci , on jest inny niż ci się wydaje dziewczyno , to nie jest taki sam Justin jakiego znacie dla fanek on jest inny odejdź od niego tego skurwysyna . Ja: O czym ona JuJu mówi ? On : Ona jest pijana i głupia . Wziął mnie za rękę i wybiegliśmy na górę , ja poszłam się przebrać w piżamę zmyć makijaż oraz rozczesać włosy , a on ściągnął ciuchy i został w samych bokserkach i padł jak łydka i spał tak słodko , że aż foto zrobiłam i wyglądało tak : 
I położyłam się i nawet nie wiem kiedy zasnęła .

4 komentarze:

  1. Moim zdaniem nie potrzebne są te obrazki bo przecież każdy ma wyobraźnie. Bez tych zdjęć tw historia bd ciekawsza :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha No się wie Kamila no nie ?

    OdpowiedzUsuń