czwartek, 4 lipca 2013

Rozdział 1

Siema jestem Victoria Hilton mam 19 lat , zamieszkuje Los Angeles , moimi przyjaciółmi są 3 wspaniałych ludzi Caroline Gomez , Camila Litle oraz Zack Mirror .Mój chłopaka nazywa się Micke Green. Więc zacznę od razu mówić jak to  się zaczęło . Był piękny poranek wstałam coś około godziny 10:30 ubrałam na siebie szlafrok zeszłam na śniadanie tato już był dawno w pracy a mama zrobiła mi śniadanie i poszła do pracy zjadłam i przy tym leciało coś w tv więc włączyłam je i zaczęłam oglądać leciało co będzie się dział na wtorkowej imprezie Justina Biebera , ale mu fajnie powiedziałam sama do siebie wtem do domu przyszedł Zack przytulił mnie i siadł obok mnie i patrzył co oglądam i zapytał u kogo ma być taka wielka impreza ja u Justina ... AWWWW . On : NO co ? Masz coś do picia ? Ja: Mam w kuchni na kredensie leży przynieś mi też ? zaraz wracam On : oki a gdzie idziesz ? Ja : do siebie. On: Idę z tobą . Kiedy już weszliśmy do mnie ja wzięłam ciuchy czyli : koturny z kokardką spodenki diy oraz jakiś bez  renkawnik z gwiazdkami na plecach . Uczesałam się  w koka . Pomalowałam elinerem i czerwoną szminką wzięłam telefon portfel kluczyki do auta oraz okulary i wyszłam z Zackiem na miasto do centrum i na lody . I przy okazji poszłam do zrobić sobie  ombre włosy koloru niebieskiego ale tylko końcówki , a  Zack mógł poderwać panny. Potem gdy szliśmy w kierunku sklepu H&M stały tam Caroline i Camila podeszliśmy w ich kierunku przywitać się i kupić 4 sukienki miętowe bo nie mam a dziś nowa kolekcja . Nagle telefon zaczął wibrować i co się okazało Micke dzwonił czy możemy się spotkać w centrum ja tak już jestem na miejscu z Zackiem on będę za 15 min oks pa. Micke przyszedł przywitał się ze mną Zackiem i siedliśmy przy stoliku w trójkę , Micke zamówił deser oraz coś do picia bo chciał się z nami pożegnać bo wyjeżdża do Polski na całe wakacje ,a ja takie WTF? dlaczego ? milion pytań na sekundę aż mi łza poleciał mówił że za 20 min ma wylot zawiozłam go z Zackiem na lotnisko ryczałam jak nie z tej ziemi on mnie pocałował oraz przytulił i powiedział , że napisze jak dojedzie . Zack zawiózł mnie do domu i siedział ze mną za 15 min przyszły dziewczyny leciał jakiś fajny film w Tv wiec go obejrzeliśmy potem oni mnie rozbawiali do łez . Nagle zadzwonił Zackowi Tel i go odebrał był w takim szoku jak by ducha zobaczył , lecz to nie było to dostał zaproszenie na wtorkową imprezę do Justina Biebera od swojego kumpla i zbiera nas ze sobą .... Ja AAwwwww... K.C tak do Zacka i reszt też za dwa dni jest to party wiec trzeba był się przygotować ale jeszcze nikt nie wiedział w co się ubierze to było takie uczuciie do nie opisania .... było już coś około godziny 23:30 Micke napisał , że jest już na miejscu i mnie kocha ja też go kocham ...pa .Poszłam pod prysznic zmyć makijaż dać ciuchy do prania i pójść spać bo jutro też mnie czeka dzień <3 dobranoc .Koniec Rozdziału I

2 komentarze:

  1. nie dajesz znaków interpunkcyjnych i nie potrafię tego przeczytać i zrozumieć.

    OdpowiedzUsuń