środa, 10 lipca 2013

Rozdział 5

Było już około godziny 21:30 poszłam wziąć jakiegoś drinka wtem podszedł do mnie Justin przywitał się i uśmiechnął i usiedliśmy na sofie piliśmy drinki wtedy z Justin położył swoją rękę na mojej , po czym wstaliśmy Justin nie był za bardzo trzeźwy , ja byłam bo wypiłam tylko jednego drinka i nie zapaliłam Dżojta . Justin trzymają mnie za rękę wyprowadził na piętro otworzył drzwi , po czym zamkną je po sobie ja usiadłam na łóżku . Wyciągnął z szafki nocnej paczkę dżojtów , dał mi zapalić nie wiem dlaczego to zrobiłam ale nie mam naprawdę pojęcia . Zapytałam się go czy w tym pokoju znajduje się łazienka On : Jasne tak z boku i uśmiechnął się w dziwny , ale słodki sposób . Ja: Okej za 5 mni bęndem  i odwzajemniłam uśmiech . Gdy wyszłam z łazienki Justin siedział na łóżku usiadłam obok niego , zaczął mnie delikatnie dotykać po ciele    nagle JuJu wstał i ściągnął koszulkę  położył się na łóżku i wtem ja zaczęłam leżeć obok niego . Justin zaczął się zbliżać do mnie , ja odwzajemniłam to i przysunęłam się bliżej go , on przyciągnął mnie do siebie i zaczął mnie całować po ustach szyi , bardzo mnie to  cieszyło nagle , do Justina zadzwonił telefon . On : Musimy zejść na Imprezę bo Lil co chciał ?! Lecz nie wiem co chciał innym razem to dokończymy i uśmiechnął się .Ja: No okej i uśmiechnęłam się . Justin trzymając mnie za rękę zeszedł ze mną na Imprezę . Wtem zobaczyłam Zacka i u jego boku dziewczynę , podeszłam bez najmniejszego wahania . Zack przedstawił mnie swojej "koleżance" , dziewczyna miała na imię Demi , kogoś mi przypomniała z twarzy z dzieciństwa , ale mniejsza z tym chwilę z nimi pogadałam i jakoś po 10 min pożegnałam się i podeszłam
do Camili i Caroline one stały obok jakiś chłopaków nawet przystojny przedstawiłam się pogadaliśmy jakieś 20 min . Gdy szłam po drinka podbiegł do mnie trochę naćpany Lil Twist i zapytał się : Gdzie jest JuJu ? JA: Nie mam najmniejszego pojęcia gdzie on jest uśmiechnęłam się , a Lil doszedł . Było już około godziny 4:45 nad ranem byłam taka pijana , że nic nie pamiętam co się wczoraj działo . Gdy rano wstałam ubrałam na siebie to :
Zeszłam rodzice byli , już w pracy otworzyłam lodówkę wziełm mleko i z szafki wiciągnełąm płatki  , Nagle ktoś zadzwonił dzwonkiem do drzwi a w drzwiach ujżałam Zacka i Demi jak się cało wali moja mina wyglądała tak jeszcze do tego podeszłam do drzwi z płatkami a oto moja mina :
Wtem oni do mnie hejka Ja: Hej co tam ? Zack : Możemy wejść. Ja: tak  śmiało wchodźcie xd Usieliśmy w salonie na sofie wtem Zack poszedł sobie po picie  a ja usiadłam obok Demi , i tak sobie gadaliśmy wtem do pokoju wszedł , bardzo jesteście do siebie podobne wyglądacie jak dwie krople wody Ja: na pewno nie ! Demi powiedziała to samo padało wiec od godziny 11:30 do 22:45 gadałam z Demi i Zackem , odprowadziłam ich do drzwi poszłam wszamać kolacje wziąśc prysznic i poszłam spać 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz