środa, 10 lipca 2013

Rozdział 6

Jak co rano wstałam około godziny 10:30 poszłam do łazienki , aby umyć się i wziąć prysznic . Ubrałam na siebie to

I zeszłam na śniadanie , bardzo mnie to zdziwiło , że moi rodzice byli jeszcze w domu . Ja : Hej . Oni : Witaj i się uśmiechnęli . Ja: jest coś na śniadanie ? Mama: Tak . Ja : A co ? Mama: Naleśniki z nutellą chcesz ? Ja : Jasne. Mama nałożyła mi naleśniki a ja poszłam do jadalni zjeść , wtem mój telefon zaczął wibrować w telefonie usłyszałam Demi i zapytałam mnie się czy idę z nią na te zakupy . Ja: No spoko za 1h będę  gotowa   i się rozłączyła , gdy skończyłam jeść poszłam do siebie aby się odświeżyć , dać pościel na balkon oraz otworzyć okno i przygotować się na zakupy z Demi . Gdy już wszystko zrobiłam poszłam do garderoby aby w coś się ubrać , chwile rozmyślałam nad tym co ubiorę , lecz wybrałam to :
Po wybraniu zestawu , przyszła do mnie wiadomość od Demi , że za 10 minut będzie .Nie znałam Demi zbyt dobrze , ale wydawała się na miłą osobą . Gdy już wychodziłam z domu mama dalej była w domu , wtedy ja  do niej : Czy ty masz dziś wolne ?! Ona: Tak a czemu pytasz ? Ja: Jakoś tak .dobra lecę pa nie wiem kiedy wrócę Ona: Pa! i uśmiechnęła się. Demi już na mnie czekała pod domem , usiadłam do jej auta i odjechaliśmy , koło godziny 12:15 byliśmy w centrum handlowym . Demi wiele mi o sobie opowiedziała , że gdy miała około 5 lat jej rodzice ją zostawili ją w domu dziecka , i mówiła , że mieszkała w wielkim domu w którym było bardzo przytulnie i rodzinnie , jednak jedno mnie zdziwiło powiedziała , że miała siostrę bliźniaczkę , przecież wczoraj sam Zack powiedział , że wyglądamy jak dwie krople wody . Najpierw poszliśmy do mojego ulubionego sklepu , gdy już do niego wchodziliśmy , Demi powiedziała bardzo lubię ten sklep a ty ? .Ja: Go też lubię i to bardzo weszliśmy . A kogo w środku ujrzałam Micke oraz jego nową dziewczynę , Micke podszedł do mnie jak by nic się nie stało , okej zrozumiałam bym to jeśli podszedł by sam , a nie z tą swoją lafiryndą . Micke: Uśmiechnął się w moją stronę i podszedł i powiedział do mnie hej dawno się nie widzieliśmy Ja: Bardzo ,ale nie mamy  o czym gadać . On: ależ mamy , to nie jest moja dziewczyna tylko kuzynka uwierz mi proszę i  tylko jeszcze jedno nie drzyj się na środku sklepu dobrze i uśmiechnął się . Ja : Taaa.. jasne bo ci uwierzę ,że to twoja kuzyneczka , a znam cię wiele lat i nigdy taki nie byłeś , zmieniłeś się w Najgorszego Skurwysyna jakiego znam i nie wybaczę ci tego ,bo ty to zjebałeś a nie ja wiec daj mi przejść i nie chce cię widzieć więcej ,ciebie ani twojej dziwki zrozumiałeś . On : Tak , cześć !. Demi zapytałam mnie się kto tak wgl był ja mój były ...Ona: A co on ci takiego zrobił , że tak się na niego darłaś ? Ja: On wie , zjebał wszystko , moje życie . Ja: Opowiadaj dalej o tej swojej przykrej historii z dzieciństwa . Ona –Ale ta historia jest bardzo długa , wiec nie wiem o czym mam ci opowiedzieć . Ja- Jak wyglądała ta siostra ? Ona- może chodźmy do kawiarni to ci opowiem o niej . Ja- okej i uśmiechnęłam się . Ona- O tu jest bardzo faja kawiarnia , lubisz ją zapytała mnie ? Ja- Uwielbiam tu dają przepyszne ciasta oraz kawa . Ona- Ty mi kogoś przypominasz jak ci się przyglądam wyglądasz jak , ta siostra bliźniaczka z tamtych czasów ,. Ja- naprawdę, kocham cię zawszę myślałam , że będę sama na wieczność , łzy leciały mi jak deszcz , jej podobnie przytuliła się do niej i wytarły łzy szczęścia . Potem , poszły do sklepu , kupiły sobie tam dwie takie same sukienki w kolorze brzoskwiniowym , oraz kapelusz z białą wstążka i do tego buty na koturnie w kolorze białym , miło spędzały ten dzień który się nie zakończył jeszcze bo tak naprawdę czeka , Gadaliśmy o tym jak to jest być bliźniaczkami i żyć w innych rodzinach . Po zakupach zgłodnieliśmy poszliśmy do Japońskiej albo chińskiej restauracji , Ja zamówiłam susi , Demi podobnie , zapytała się mnie jak mam na nazwisko czy zmieniali mi rodzice czy coś , żebym was nie szukała , ja  uśmiechnęłam się i powiedziałam nie.. Robił się wieczór , więc Demi odwiozła mnie do domu , a w domu rozpętała się wojna !!! . Już wchodząc do domu trzasnęłam drzwiami , a mama z tata siedzieli i zapytali się mnie co mi się stało ? Ja- Co mi się stało , ja się pytam was co wy odwaliliście ! 14 lat temu no ja się pytam ? Oni – Kto ci o tym powiedział ? Ja- Moja siostra ? Mama – Nie masz , żadnej siostry . Tato – Powiedzmy jej prawdę . Ja- Nie musicie nic mi mówić ja wszystko wiem , jutro chce aby Demi zamieszkała z nami w domu , bo to wasze dziecko tak samo jak ja ! I kurwa zakceptujcie ją okej ? Bo inaczej ja się wyprowadzam . Mama – dobrze o ile się zgodzi mamy na tyle miejsca , żeby ją przyjąć do naszego domu , a i jeszcze jedno musze ci coś powiedzieć z tata nie wiemy jak to przyjmiesz ? Ja- gadajcie nie mam za wiele czasu . Tato-Po pierwsze mama jest w ciąży ! Ja- Co ty kurwa pierdolisz przecież ona ma ze 40 na karku . Mama- No i córuś , po 2 rozwodzę się z tatą zakochałam się w innym człowieku Ja- Wyperdalaj z tond jeśli masz innego nienawidzę cię ci szmato . Tato –Przestań tak lepszy i też się zakochałem innej dziewczynie . Ja- Oboje jesteście tępi i 19  lat małżeństwa pójdzie się jebać bo w innych Się zakochaliście ? Nienawidzę was.wziełamtorby z zakupami i poszłam do siebie , nagle zadzwonił do mnie Justin , powiedział ,że stoi pod moim domem  i pyta czy może wejść . Ja tak oczywiście .Justin szedł do domu i grzecznie się przywitał i zapytał gdzie jestem ,mama skerowała go na góre zapukał do mnie zamknął za sobą drzwi i przekręcił kluczyk i usiadł obok mnie . Chłopak przytulił mnie i uspokajał a ja opwiadałm mu co się stało . JuJu bardzo mi wspłóczował , a w pewnym momęcie zaklaskał wiedząc , że światło się zgasi zaczął mnie całować w usta , Justin ,zaczął mnie rozbierać poczym ,ściągnął koszulkę oraz spodnie doszło między nami do stosunku seksualnego , Jerry był gigantyczny , zaczęliśmy się pieścić po całym ciele on mnie ja jego , nagle on  swoim członkiem wskoczył we mnie , a my nie byliśmy zbytnio cicho , Justin nie pojechał do siebie do domu , lecz przenocował u mnie rano obudziłam się naga a u mojego boku spał Justin ,tak słodko spał wiec poszłam dalej spać




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz