niedziela, 14 lipca 2013

Rozdział 9

*Tydzień później*
Jakoś ten tydzień był bardzo dobry spędziłam go z Justinem oraz Demi . Wstałam rano około godziny 8:30 , bo mój tato do mnie zadzwonił abym go odebrała o 10:15 z lotniska . Więc wstałam poszłam do łazienki , wzięłam szybki prysznic ubrałam się w to :
I ruszyłam na śniadanie , gdy zjadłam śniadanie było już około 8:55 , więc poszłam dokładnie obejrzeć cały dom , zdziwił mnie jeden pokój , że tak szybko przygotowali pokój dla dziecka chociaż nie wiedzieli co się im urodzi , bo po Kim nie było widać , że jest w ciąży , potem wpadłam do ich garderoby to jakaś masakra jakie ona nosi buty zobaczcie sami :
Moje oczy żałowały ,że to ujrzały . Poszłam do pokoju się przebrać w to : 
Ubierając się zobaczyłam jakieś dosyć spore pudełko pełne tego :
Zdziwiłam , bo  nie wiedziałam od kogo są te buty , ale pewnie tato je mi dał . Wyszłam z domu prosto do auta była już 9:30 . Gdy dojechałam była już  10 :12  czekając na nich poszłam po kawę , gdy zobaczyłam Kim w czerwonej sukience i czarnych butach a ojca w spodenkach i czarnej bluzce i wizuj za sobą 4 walizki a ta lafirynda ani jednej tylko torebkę i widać jej już było brzuch yyy lol podszedł do mnie i się przywitał a Kim przywitała się ale z kpiną i odjechaliśmy do domu , gdy dojechaliśmy Kim weszła pierwsza do domu  i usiadła w jadalni i napiła się wody a ja z ojcem wnosiłam rzeczy księżniczki wtem na duł zeszła ubrana w to Demi

Ojciec się z nią przywitał i pocałował w czoło , a Kim ją przytuliła i pokazała mi język oraz środkowego palca , Do mnie zadzwoniła moja kuzynka bardzo wkurzona , że jest pod naszym domem lecz mieszka tam ktoś inny  , zaśmiałam się i wyjaśniłam wkurzonej Nicole ,że mieszkamy gdzieś indziej .Dziewczyna , zaśmiała się  po czym rozłączyła , ponieważ miałam wysłać jej nowy adres domu esemesem . Wtem do Kim ktoś zadzwonił , ta ucieszyła się gdyż była to jej siostra która chce do nas przyjechać , ale nie zna adresu i nie uprzedziła nas ,że przyjeżdża z drugą siostrą Kim. Gdy poszłam otworzyć drzwi ujrzałam w nich aż trzy dziewczyny a wyglądały one tak

Jasmine
Debby

Nicola

Debby i Jasmine to siostry Kim , a Nicola to moja i Demi kuzynka , lecz dziewczyny się nie znają  , ale poznają . A siostry Kim z wyglądu były takie jak ona prawie , ale ich charakteru nie znałam obie dziewczyny od razu się przedstawiły wpuściłam je do domu razem z walizkami i obie uśmiechnęły się i puściły mi oczko . Wydawały się miłe , ale to było do przewidzenia , że Kim nastawi je przeciwko mnie . Nicole przytuliła mnie mocno i zapytała , dlaczego się prze prowadziliśmy Ja: Później ci to wytłumaczę Ona: Dobrze Ja: Ale najpierw muszę ci kogoś przedstawić Ona: Ale kogo takiego ?- zapytała zdziwiona Ja: Poznaj moją siostrę Demi. Ona : Co ? Przecież przez 14 lat nie miałaś żadnej siostry ale teraz się znalazła ale spoko Ja: To poznasz ją czy nie ? Ona: No jasne . Nicola jako pierwsza się przedstawiła , a potem Demi , zaprowadziłam Nicole do swojego pokoju , dziewczyna się ucieszyła , że będzie w pokoju ze mną zawsze byliśmy jak siostry , a siostry Kim do oddzielnych gościnnych pokoi . Ja wraz z Nicolą oraz Demi przygotowaliśmy kolację , bo Ojciec nam kazał nakryliśmy do stołu i usiedliśmy do stołu wspólnie naprzeciwko mnie usiadła Debby trochę rozmawialiśmy dziewczyna wydawała się miła . Gdy skończyliśmy jeść pomogła mi pozmywać naczynia i opowiedziała mi trochę o Kim i umówiliśmy się na jutro na zakupy , wszyscy poszli myć się i spać a my poszliśmy do salonu oglądać jakiś film siedzieliśmy pod kocami i zasnęliśmy .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz