sobota, 8 lutego 2014

Rozdział 35

Po mału  zaczęłam się budzić , lekko otworzyłam oczy i spojrzałam na okno , a tam lał deszcz .Wstałam i nie byłam szczęśliwa . Poszłam do garderoby wybrałam ten zestaw :Umyłam się i związałam włosy w koka i zeszłam na dół . Zaczęłam się zbierać na śniadanie i przygotowanie go trwało około 30 minut , a wyglądało bardzo smakowicie wiec zrobiłam zdjęcie Iphonem i dodałam na instagram z podpisem zapraszam na śniadanie . A to zdjęcie wyglądał następująco :


UntitledZaczęłam je wcinać . Piłam herbatę o smaku malinowym . Wstałam i poszłam usiąść do salonu . Włączyłam , a tam było o Justinie , wiec przełączyłam i oglądałam film pt "Miasto upadłych aniołów dary anioła " . Siedziałam pod kocem i piłam herbatkę . Oglądałam z zachwytem . Nagle zapukał ktoś do drzwi była to fotoreporterka z TMZ . Wpuściłam ją i oganiałam sofę i usiadłam z lekką tremą .
-Może chce pani coś do picia ?-Zapytałam z uśmiechem
-Tak wodę -Odpowiedziała z uśmiechem
Poszłam po tą wodę nalałam do szklani i przyniosłam położyłam na stoliku i powiedziałam :
-Proszę -Spojrzałam na młodą kobietę
Dziękuję ci bardzo -Odpowiedziała i się napiła
-A wiec co się stało -Zapytałam z niepewnością
-Wywiadzik krótki -Odpowiedziała pewna siebie
-Okey -Przerażonym głosem
-A wiec pierwsze pytanie  . Jaka była relacja między tobą , a Justinem ?-Zapytała z ciekawością
-Ugh no dobrze . Ja i Justin byliśmy na początku byliśmy zakochani po uszy w sobie , lecz potem zmieniło się to po pierwszej zdradzie , a oczywiście mu wybaczyłam , a teraz niestety nie wybacze mu bo to była ostania szansa .-Odpowiedziałam z uśmiechem
-Rozumie ....Następne pytanie to jest Jak się poznaliście . Tylko 3 pytania zostały -Odpowiedziała z chichotem .
-Poznaliśmy się w centrum handlowym , u jubilera potem byłam u niego na imprezi-Odpowiedziałam z ciekawym spojrzeniem  .
-Naprawdę heh ...Okey to lecimy z następnym . Kto wam to przerwał ?
- Selena Gomez i jakaś modelka lub dziwka z klubu -Odpowiedziałam szczerze
-Dziękuje miło się rozmawiało i bardzo ci współczuje -Wstała i wyszła
-Dziękuje również . -Spojrzałam na zdjęcie z Justinem i łza mi z oka poleciała
Wzięłam je i patrzyła na nie i wybuchłam płaczem , łzy leciał z moich oczu prosto na zdjęcie na , którym byliśmy szczęśliwi . Nagle puścili wiadomości z ostatniej chwili : Justin Bieber został zatrzymany w Miami , prowadził auto bez podbitych prawo jazdy , a u jego boku siedziała piękna modelka Chantel Jeffries. Tak się wkurzyłam , że rzuciłam zdjęciem o podłogę , a ono się całe stuło. Nagle ktoś zapukał , poszłam otworzyć był to przestraszony Harry z Luisem . Ich miny były bezcenne . Byli przestraszeni mną i tym co zrobiłam i zapytali mnie się w tym samym czasie :
-Co to miało być -Przerażonym głosem zapytali
-Umm ... Wkurwiałam się -Odpowiedziałam
-Okey-Odpowiedzieli razem
-Wejdźcie -Wpuściłam ich do domu 
-Chcecie coś do picia ?-Zapytałam i sprzątałam szkło i spaliłam zapalniczką zdjęcie
Patrzyli na mnie ze zdziwieniem , lecz nie powiedzieli ani słowa
-To chcecie coś -Spojrzałam na nich
-Cole -Odpowiedział Luis
-Sok ananasowy -Odpowiedział Harry
Poszłam do kuchni nalałam im i wróciłam , Usiadłam na sofie . I spojrzałam na nich i zapytałam :
-Co was do mnie sprowadza ?-Uśmiechnęłam się
-A nudziło się nam wiec -Odpowiedział Harry
-Spoko -Odpowiedziałam
-Co dziś robisz wieczorem -Zapytał Luis
-Ja będę pewno się nudzić a co ?-Spojrzałam na niego
-A może byś poszła ze mną na randkę -Zapytał z ciekawością
-Umm... Może nie randka , ale spotkanie przyjacielskie z chęcią pójdę , a gdzie ?-Zapytałam i spojrzałam  na Harrego który chichotał pod nosem
-Plaża , wesołe miasteczko i pizza ? Może być -Odpowiedział i czekał na odpowiedz
 -Jasne , a o której ??-Uśmiechnęłam się
-O 20:30 , a jest 16:15 wyrobisz się -Zaśmiał się
-No baaa... Chyba
Zaśmiali się chłopcy z mojego tekstu . Ja zrobiłam głupią minę i zaczęli się śmiać i próbowali zrobić taką samą.
-Ej jak ty to robisz -Zaśmiał się Harry
- Tak-Zrobiłam ją znowu
Nie umieli jej zrobić i musieli jechać , bo dzwonił do niich menadżer , wiec ja poszłam na górę wziąć kąpiel z bąbelkami  , leżałam w wannie około 45 min . Wyszłam pomalowałam na czarno paznokcie wysuszyłam włosy i wyprostowałam je i zaczęłam się malować założyłam fluid , puder , zrobiłam kreski i pomalowałam usta błyszczykiem .Poszłam do garderoby ubrałam bieliznę i zaczęłam poszukiwać ciuchów  i wybrałam ten zestaw :  
Przebrałam się i poszłam zjeść batona i napić się wody poprawiłam włosy założyłam czapkę  na odwrót i wzięłam kluczki telefon i odjechałam do domu one direction i stałam przez 15 min w korku ..Po czym podjechałam pod dom Luisa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz