poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Rozdział 17

Wstałam rano około godziny 10:23 , chciałam przytulić i pocałować Justina , lecz on już wstał i siedział z Lilem na balkonie pili kawę i jedli śniadanienie , ja poszłam do łazienki umyć się , pomalować się i szukałam dosyć ciuchu w szafie , lecz bez zastanowienia wybrałam to : 
I ruszyłam w stronę chłopaków , którzy kończyli już jeść śniadanie i pić kawę byli ubrani w to Justin w to :


A Lil w to :


Przywitała się z obojga , Lil pocałował mnie w policzek i usiadł na miejsce , a za to Justin nie powstrzymał się i pocałował mnie w usta usiadłam z nimi czekała na mnie już kawa oraz tosty , gadaliśmy o życiu , pogodzie itp. Po czym poszliśmy w stronę plaży na którą ubrałam się w to , gdyż zaczęło nawalać słońcem tak było gorąco , że przebrałam się w to :
A plaża wyglądała tak : 
Bardzo ładnie Lil wraz z Justinem , tylko zobaczyli wodę ja gdy zrzuciłam z siebie buty , wzięli mnie za ręce i nogi , po czym wrzucili mnie do wody . Ja już byłam cała mokra a oni stali dosyć blisko wody wiec zaczęłam ich chlapać , to była świetna zabawa to był już przed ostatni dzień na Dominikanie tak samo jak i Lila , wtem do Justina zadzwonił dziwny numer prywatny odebrał a ta rozmowa brzmiała tak : 

JuJu: Słucham kto przy telefonie ?
On: Doktor .
JuJu: Co się stało , że pan do mnie dzwoni ?
On: Pana dziewczyna prosiła o kontakt z Panem .
JuJu: Ale moja dziewczyna stoi obok mnie .
On: Czy pańska dziewczyna to Selena Gomez ?
JuJu: Tak, lecz to moja była dziewczyna ?
On: Nie na pewno jest pan pewien ona co innego nam mówiła.
JuJu: Tak jestem pewny  i nie chce mieć z nią najmniejszego kontaktu proszę do mnie więcej nie dzwonić .
Po czym Justin nacisną czerwoną słuchawkę . I zaczął opowiadać kto to  był , po co dzwonił,i tym podobne ja wzięłam rozłożyłam się na leżaku i opalałam , a oni się świetnie bawili w wodzie , a gdy wyszli Lil mi zrobił zdjęcie które wyglądało tak :
Była już godzina 18 :45 zaczęliśmy się zbierać z plaży , musieliśmy się wyspać , ponieważ jutro mamy wylot do Dubaju ,  więc musieliśmy się jeszcze spakować zapłacić za hotel . Wracając Justina ujrzała fanka więc Justin ją przytulił i zrobił z nią zdjęcie , a dziewczyna nie była na tyle chamska  i nie chciała zdjęcia tylko z Justinem ale też z nami , bardzo miła z niej miła osoba  to już było pod samym hotelem dziewczyna odeszła a my poszliśmy do swoich pokojów , ja poszłam od razu pod prysznic oraz przygotowałam ciuchy na jutro taki zestaw : 
Wtem do pokoju przyszedł Justin i poszedł od razu pod prysznic a ja się kończyłam pakować gdyż jutro o 12:45 mamy wylot prosto do Dubaju więc Justina też spakowałam on sobie przygotował też ciuchy i oboje się położyliśmy chłopak mnie przytulił i pocałował po czym zasnęłniśmy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz