czwartek, 8 sierpnia 2013

Rozdział 19

Wstałam rano lecz nikogo nie było mnie , lecz słyszałam krzyki z kuchni spojrzałam na zegarek była już 9 :30 więc szybki krokiem pobiegłam na górę umyć się , ubrać bieliznę oraz jakoś uczesać pomalować i ubrać wybrałam to : 

Nie malowałam się lecz posmarowałam się kremem do szybszego opalania , gdyż  u nas w Los Angeles było 39 stopni na plusie , a ja musiałam jechać na miasto dobrze ,  że mam auto bez dachu zeszłam na duł śniadanie leżało na stole do wyboru były różne rzeczy lecz ja wybrałam , sok pomarańczowy i jajecznice , a gdy nakładałam jajecznice , Kim powiedziała do mnie co ty masz na tej ręce Ja : Tatuaż ,a teraz muszę spadać pa . Po czym wyszłam z domu założyłam okulary , a torbę rzuciłam na drugie siedzenie i odjechałam w stronę centrum najpierw zaszłam do SkateShopu i kupiłam tam dwie koszulki i bluzy po czym poszłam do  Sklepu Soon , nowo otwartego więc nie wiedziałam co tam kupie a kupiłam taką sukienkę : 
oraz  takie spodnie : 
Po czym poszłam do salonu fryzjerskiego zrobić sobie takie włosy : 
Zeszło mu to 2,5 godziny zapłaciłam jedynie 600 dolarów i wyszłam , następnie w moim planie był salon kosmetyczny wyrywanie brwi , maseczka i paznokcie u stup i rąk , gdy doszłam zaproponowano mi wiele paznokci lecz wybrałam te u rąk : 
A te u nóg : 
Gdy nagle szłam i ujrzałam moich przyjaciół bawiących się w towarzystwie tej ździry Natalii która wyglądała tak :
A ja nie byłam gorsza w sklepie którym byłam spotkałam swoich kumpli i koleżanki z klasy cała czwórkę która wyglądała tak : Jessica 
Jordan: 


Taylor : 
Carlos : 

Bardzo fajni z nich ludzie a więc podeszłam Ja: Siema Oni: Elo co tam ? Ja: No jest Okej a u was ? Oni: Aaa.. nic same nudy a co dziś robisz ? Ja: A nic kończę zakupy.Carlos : Może się gdzieś razem wybierzemy .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz