wtorek, 6 sierpnia 2013

Rodział 18

*Tydzień Później*
Wróciliśmy już do L.A , był to już normalny dzień dopóki nie stało się to a  więc zaczęło się tak . Wstałam jak co rano poszłam się umyć , uczesać i ubrać w to :
Zeszłam na duł przywitałam się z wszystkimi , gdyż oni mnie wczoraj nie widzieli , bo gdy wróciłam było już późno i wszyscy spali taty już nie było , bo był w pracy , a Kim przebierała dziecko i była ubrana w to :


A za to Jasmine oraz Debby w to : 
Opowiadała im o moich wakacjach wraz JuJu , o historii o Selenie , Debby oraz Kim nabijały się ze Sel a Jasmine nie bo była w toalecie , lecz gdy przyszła to robiła pozdro z podłogi , aż się ze śmiechu poryczała , po czym ktoś zapukał do domu to była ciocia , Nicola oraz Wujek i najmłodsza w rodzinie Elanor ,pierwszy raz ją widzę na oczy a miała  ona już 2 lata i gdy weszła upodobały się jej moje szpilki i wyglądało to tak słodko , że każdy zrobił zdjęcie które wszyło tak : 
Dziewczyna niczego się nie wstydziła podeszła do mnie i od razu mnie przytuliła oraz Kim , Debby oraz Jasmine  , a Jaxona pocałowała w usta i przytuliła to było urocze . Poszłam na górę się przebrać w to :
Włosy uczesałam tak :
A pomalowałam się tak : 
Po czym zeszłam na duł i wyszłam wraz z Nicolą , dziś akurat szłam do salonu robić sobie dwa tatuaże które wyglądały tak : 
A drugi tak :
Nicola zapytał się  mnie czy to nie będzie mnie boleć po czym ja odparłam nie , lecz przed tym poszliśmy wybrać sobie po dwie bluzy ,  ja wybrałam to : 
Pierwsza bluza a to druga :
 A za to Nicola te : 

i tą  : 
Gdy już byliśmy w salonie po jakiś 2,5 h wyszliśmy , i prosto pojechaliśmy do domu tam zjedliśmy kolacje , ja z Nicolą mieliśmy oglądaliśmy film pt "Mama" , Po umyciu się i przebraniu w pidżamę oraz umyciu naczyń , mieliśmy go oglądać we dwie , lecz oglądaliśmy go 5 osób ja , Demi , Nicola , Jasmine oraz Debby rozłożyliśmy się w salonie przygotowaliśmy popcorn oraz napoje i chipsy to było jak pidżama party , które przeszłam w wieku 14 lat bardzo to mnie ucieszyło gadaliśmy na wszelkie tematy , robiliśmy różne głupoty dopóki nie usnęliśmy .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz