piątek, 1 listopada 2013

Rozdział 28

Wstałam i popatrzyłam na zegarek była 11:25 więc stałam wyniosłam pościel na balkon , a raczej miałam wynieść , bo dziś była burza wiec zaścieliłam łóżko ruszyłam w stronę garderoby wybrać ciuch i wybrałam te . I ruszyłam na śniadanie , zrobiłam sobie jakieś kanapki z sałatą i pomidorem i popiłam sokiem z pomarańczy , gdy tak siedziałam w jadalni wraz z Kim zeszedł Jaxon który wyglądał już tak.
kocham dzieci z niebieskimi oczkami <3.








Jadł właśnie jakiś jogurt . Ja: Hej ! Ona: Cześć młoda ! Ja: Co tam ?! Ona: A dobrze właśnie dawno cie nie widziałam . Ja: Bywam tu czasami . Ona: Okej. Dałam naczynia do zmywarki i ruszyłam do salonu , oglądałam film pt " Ostatnia Piosenka" z Miley Cyrus , gdy około  godziny 13:30 film się kończył zadzwonił do mnie telefon był mój tato dałam przycisk odbierz a nasza rozmowa wyglądała tak:
Ja: Hej
On: Cześć słońce
Ja: Coś się stało ?
On: Tak.
Ja: Co ?
On: Szykuj się za 10 min będę w domu i gdzieś cię zawiozę powiedz Kim żeby też się ubierała
Ja: Okej.Pa
On:Pa
Tak wyglądała nasz rozmowa krzykłam  Kim żeby się szykowała. Po czym pobiegła na górę i prosto do garderoby wybrać ciuchy zastanawiałam się co mam ubrać i wybrałam to : Po czym jak najszybciej umyłam zęby pomalowałam elinerem i usta i rzęsy i zbiegłam na duł , tam już na mnie czekał ojciec i Kim ruszyliśmy autem w stronę którą kierował nas ojciec po 15 minutach moim oczom ujrzał się piękny dom który wyglądał tak :






Ja: Wow! Dla kogo ten dom ? On: Dla ciebie . Ja: WTF? Serio ? Ona:OMG! Piękny ten dom . Po czym wyszliśmy z samochodu i ruszyliśmy w kierunku tego domu , przed domem stał już jakiś mężczyzna , po wejściu do domu ujrzałam same pustki dom był pusty i nic w  nim  nie było nawet pająka za pewno . A wiec kupił pan tą nieruchomość zapytał go ten mężczyzna , a mój tato odpowiedział  tak i pieniądze już są na koncie po czym ojciec popatrzył na mnie i jak chcesz tu mieszkać ? Ja: Tak , podoba mi się tu . On: Sama ? Ja:A z kim niby mam tu mieszkać ? On: Z siostrą . Ja: Nie . On: Okej . Po czym wyszliśmy i ruszyliśmy w stronę domu , tam ojciec powiedział mi że muszę sobie jakoś urządzić ten dom a na moje konto przesłał 50 tysięcy na ten dom aby jakoś wyglądał wiec muszę coś z tym zrobić . Poszłam na górę sprawdziłam fb , tt i gadała przez skype z Jordan , której opowiadałam o tym domie , ona się zdziwiła i tak pomyślałam czy by z nią nie zamieszkać jej rodzice też się na to zgodzili więc zbiegłam po schodach i powiedziałam o tym ojcu ten się zgodził , gdy wróciłam rozmawiałam z nią dalej a potem skończyłam , ponieważ gadałam z Justinem , który się cieszył i powiedział , że mi pomoże , bo za 2 tygodnie rusza w trasę koncertową i ponad pół roku go nie będzie ,  a może więcej gadaliśmy o wszystkim aż do godziny 12 w nocy byłam padnięta , więc poszłam pod prysznic ubrałam się w pidżamę umyłam zęby wysuszyłam włosy otworzyłam okno i zasnęłam przy oglądaniu jakiegoś programu .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz